KRÉTA Étkeztetési modul bevezetése tájékoztató szülők részére

KRÉTA Étkeztetési modul bevezetése tájékoztató szülők részére

A Széchenyi István Egyetem Öveges Kálmán Gyakorló Általános Iskola 2021. március 1.-jétől az Étkeztetésre vonatkozóan bevezeti az elektronikus ügyintézést a szülők számára.

A jövőben az étkeztetési modulon keresztül lehet leadni az érintett tanév vonatkozó étkezési nyilatkozatokat, valamint ugyanezen felületen tudják majd a havi megrendeléseket – tanulónként – leadni, és az étkezések díját a későbbiekben bankkártyával rendezni. Az eseti lemondásokat és módosításokat is ugyanitt tudják kezelni és naprakész módon követni.

A funkciókat bemutató kézikönyv erre a mondatra kattintva tölthető le.

A modul funkcióinak, illetve működésének rövid bemutatása

A https://ovegesgyor.e-kreta.hu linken belépve, az e-Ügyintézés menüpontot választva, majd a bal oldali menüsáv „Étkezés” menüpontjára kattintva tudja elindítani a folyamatot.

Fontos, hogy gondviselői és ne tanulói felhasználói névvel és jelszóval lépjen be, az étkezési funkciók csak gondviselők számára érhetők el! Ezt úgy tudja a legkönnyebben leellenőrizni, hogy a KRÉTÁ-ba belépés után a jobb felső sarokban megnézi, hogy a megjelenő névnél a tanuló neve mellett zárójelben a gondviselő neve is szerepel-e vagy sem.

Étkezés megrendelése előtt fontos, hogy tanévenként legalább egyszer (pl. beiratkozáskor vagy tanévkezdéskor) nyilatkozzon arról, hogy a gyermeke számára igényel-e étkezést. Ha igen, akkor meg kell adnia annak gyakoriságát (pl. napi egyszeri vagy háromszori) és diétás étkezés igénylése esetén meg kell adni a szakorvosi igazolás alapján kizárandó összetevőket, a szakorvosi igazolás lejárati dátumát és a szakorvosi igazolást is csatolni kell. Amennyiben kedvezményes díj fizetésére jogosult, úgy azt a jogosultságról szóló nyilatkozat csatolásával tudja jelezni.

A Megrendelés felületen tud étkezés rendelést indítani, valamint annak díját online, az OTP SimplePay biztonságos fizetési szolgáltatásán keresztül is rendezheti bankkártyájával. A kifizetett megrendelések esetében az egyes étkezéseket – az étkezési napot megelőző munkanap 8.00-óráig – az elektronikus felületen is le tudja mondani.

Az iskola továbbra is lehetőséget biztosít a gazdasági irodában történő ügyintézésre (étkezés megrendelése, lemondása és készpénzes befizetés). Az így leadott megrendelések és befizetések is láthatók lesznek az Étkezési modulban, valamint ezekre is kezdeményezhető lemondás az online felületen.

Az étkezési modul éles indításakor a korábban leadott nyilatkozatok és megrendelések, valamint az időben bejelentett lemondások alapján felhasználható egyenlegek betöltésre kerülnek a rendszerbe, azokkal további teendőjük nincs.

A funkció 2021. március 1.-én 6.00 órától lesz elérhető.

A kedvezmény igénybevételéhez az igazolásokat (orvosi igazolás, családi pótlék, MÁK, Önkormányzati határozat) 2021. március 15-ig kell feltölteni a KRÉTA rendszerbe.

A KRÉTA rendszer Tudásbázisában (https://tudasbazis.ekreta.hu/) kialakított, eÜgyintézés térben elérhető dokumentumok (felhasználói kézikönyvek és segédletek) részletes tájékoztatót tartalmaznak az Étkeztetési funkciók működéséről és használatáról.

Hibabejelentés módja

A rendszer használatával kapcsolatos kérdéseiket, kéréseiket volcsey.melinda@sze.hu e-mail címre küldhetik. A gazdasági ügyintéző munkaidőben (H-P: 7.30-15.30) fog válaszolni leveleikre.

Amennyiben nem ismeri a belépési azonosítóit, akkor írja le a gyermek nevét, osztályát Némethyné Toldy Gizellának a nemethyne.toldy.gizella@sze.hu címre küldött levélben, és munkaidőben (H-P: 7.30-15.30) megkapja a hozzáférését.

 

ebedbefizetes.jpg

Alapítvány adószáma

Universitas-Győr Alapítvány

adószáma: 19112824-1-08

Események