Étkezés befizetés
Tisztelt Szülők!
A KRÉTA tanulmányi rendszer ÉTKEZÉS felülete iskolánkban 2021 március 1-jén került bevezetésre. A jövőben a KRÉTA - eÜgyintézés étkezési modulján keresztül lehet leadni az érintett tanév vonatkozó étkezés nyilatkozatait, valamint a fenti felületen tudják a havi megrendeléseket – tanulónként – leadni, és az étkezések díját bankkártyával rendezni. Az eseti lemondásokat és módosításokat is ugyanitt tudják kezelni és naprakész módon követni.
Fontos, hogy gondviselői és ne tanulói felhasználói névvel és jelszóval lépjen be, az étkezési funkciók csak gondviselők számára érhetők el!
Kérjük, hogy áprilisi igényüket legyenek szívesek 2021. március 15-én 24.00 óráig leadni, és befizetni az OTP SimplePay rendszeren keresztül.
Figyelem! Március 15-ét követően a rendszer lezár, és ekkor már csak májusra tudják majd az étkezést megrendelni!
Az iskola továbbra is lehetőséget biztosít a gazdasági irodában történő ügyintézésre (étkezés megrendelése, lemondása és készpénzes befizetésre). Április hónapra a befizetési napok, a megszokott módon a gazdasági irodában, március 11-én és 12-én 8.00-15.30-ig vannak.
A kialakult egészségügyi helyzet miatti jóváírások folyamatosan kerülnek a rendszerben rögzítésre. A februári és márciusi 5.-ét követő bezárás miatti stornó már rögzítésre került. Így lehetséges, hogy az áprilisi megrendeléseknél sokaknak „0” Ft-os (nulla forintos) egyenleg keletkezik. Ennek ellenére az étkezési igényüket a gyermek részére meg kell tenni.
Azoknak a gyermekeknek, akik kedvezményben részesülnek, azoknak fel kell tölteni az online felületre a kedvezményre jogosító - erre a tanévre érvényes - dokumentumot a „Nyilatkozatok –> Új nyilatkozat rögzítése” menüpontban.
Kedvezmények:
Megnevezése |
Mértéke |
Igazolás típusa |
Tartós betegség |
50 % |
Orvosi igazolás |
3 vagy több gyermek |
50 % |
Családi pótlékról szóló igazolás |
Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény |
100 % kedvezmény |
Önkormányzat által kiállított határozat |
Nagyon fontos, hogy ezeket a dokumentumokat minél előbb töltsék fel a rendszerbe, mivel a kedvezményt csak az étkezési adminisztrátor jóváhagyása után fogják megkapni!
Bármi gond esetén a rendszer használatával kapcsolatos kérdéseiket, kéréseiket volcsey.melinda@sze.hu e-mail címre küldhetik. A gazdasági ügyintéző munkaidőben (H-P: 7.30-15.30) fog válaszolni leveleikre.
Amennyiben nem ismeri a belépési azonosítóit, akkor írja le a gyermek nevét, osztályát Némethyné Toldy Gizellának a nemethyne.toldy.gizella@sze.hu címre küldött levélben, és munkaidőben (H-P: 7.30-15.30) megkapja a hozzáférését.
Jó egészséget kívánunk mindenkinek!
Üdvözlettel: Vargáné Vőlcsey Melinda